Review Yksityiskohta

Kaikki verkkoapteekit
Yleisarvosana

1.7
Tuotteen laatu / sivuston luotettavuus (painotus = 40 %)

0.5
Verkkosivuston helppokäyttöisyys ja valikoima (painotus = 5 %)

3.5
Hinta (painotus = 30 %)

3.5
Asiakaspalvelu (painotus = 10 %. Valinnainen)

N / A
Toimitusnopeus (paino = 15%)

0.5
Repiä irti?

Tehtiin tilaus OffShoreRx.com-sivustolta 10. Tänään on 12. päivä, joten viikko on kulunut, enkä ole vielä saanut tilausvahvistussähköpostia tai minkäänlaista sähköpostia tältä yritykseltä. 2012. päivänä kirjauduin takaisin heidän sivuilleen ja totesin, että ostohistoriassa ei näy mitään, mutta luottokorttiveloitus on tietysti tehty. Loin heidän sivustolleen tukilipun, jossa kysyin tilaukseni tilan, ja sain automaattisen sähköpostiviestin vastauksena lippuun, jossa oli linkki tukilipun edistymisen seurantaan. Tämän linkin napsauttaminen vie minut kuitenkin OpenDNS-sivulle, joka kertoo minulle, että www.offshorerx-help.com ei lataudu. Valitsin tämän tietyn toimittajan tämän sivuston yleisten kunnollisten arvostelujen perusteella, mutta nyt ihmettelen, ovatko kommentit vain myyjän eivätkä todelliset asiakkaat, kuten minä. Toivon parasta, koska tilauksen tekemisestä on vain hieman yli viikko, mutta koska sähköpostilla ei ole kirjeenvaihtoa eikä tapaa ottaa yhteyttä heidän tukeen, olen melko varma, että minua on huijattu.

Ilmoita tästä arvioinnista Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 3 3

Kommentit

1 tulokset - näytetään 1 - 1
Järjestys
Onko sinulla jo tili?
Marraskuussa 14, 2012
Oletko vastaan ​​ottanut tilauksesi?
M
maya
1 tulokset - näytetään 1 - 1