Review Yksityiskohta
Kiitos, kaikki: Arvostan todella mahdollisuutta "Kiitos, OffshoreRx.net" erittäin nopeasta toimituksesta ja upeasta asiakaspalvelusta, jonka olen saanut yritykseltänne sen jälkeen, kun minusta tuli äskettäin toinen uskollinen asiakas. Odotan innolla useiden vuosien yhteistyötä, ainakin niin kauan kuin käytän lääkkeitä, joita tarjoatte meille kaikille niin loistavilla löydöillä, verrattuna Yhdysvaltojen huimiin apteekkihintoihin. Siitä hetkestä, kun tein tilaukseni tilaukseni vastaanottamiseen, oli kulunut vain 11 päivää. Postinjakajani huomautti postin palautusosoitteesta {Intiasta -- hän oli erittäin vaikuttunut siitä, että olin kirjeenvaihdossa planeetan toiselta puolelta tulleiden ihmisten kanssa!} Olin erittäin vaikuttunut nopeasta seurantavahvistuksesta {sähköpostitse}, kopiot tilaukseen sisältyvistä resepteistäni ja yrityksesi minulle osoittamasta yleispätevyydestä ja ammatillisesta kohteliaisuudesta, jota olen tottunut odottamaan tehdessäni tilauksia verkossa. Olen hyvin kiitollinen, että löysin myös PharmacyReviewer.comin. He esittelivät minut ensimmäisenä erinomaiseen uuteen apteekkiini OffShoreRx.net. Kiitos taas. Kunnioittavasti, JJ2007
[Lisäys vastaanotettu sähköpostitse 29. lokakuuta 2009: OffshoreRx.netistä tilaamani lääkkeet osoittautuivat roskaksi (Generic Valsartan eli Brand Diovan-80 mg). Luulin, että Diovanin geneerinen hinta oli loistava, ja se päätyi lähettämään minut päivystykseen erittäin kohonneen B/P-lukeman takia! Puhumattakaan siitä tosiasiasta, että heidän knock-off -versionsa Diovanista tarjosi lisäsivuvaikutuksia hiuksiini, jotka alkoivat lähteä. Kaikkien Diovan-merkkisten vuosien aikana B/P-lukemani olivat aina hyväksyttävissä erinomaisissa rajoissa, eikä tuota kauheaa hiustenlähtöni sivuvaikutusta ollut KOSKAAN tapahtunut! Luulen, että vanhan sanonnan "Saat mitä maksat..." on todellakin oltava totta, varsinkin kun on tekemisissä tuntemattomien ulkomaisten apteekkien kanssa. Kuka tietää, mitä kauheita lisäaineita he saattavat käyttää ei-FDA:n hyväksymissä lääkevalmisteissaan? Olen varmasti oppinut läksyni koskien yrittämistä säästää muutama taala verrattuna siihen, että oppii kuinka kuolla typerästi.]